יום ראשון, 22 במאי 2011

מלאכי שלנו....


כל יום אני אומר תודה לאלוהים 
ששלח לי מלאך. 
כל יום אני אומר תודה לאלוהים 
ששלח לי אותך. 
ואיזה כיף לקום איתך בבוקר, 
ולהתחיל איתך את היום. 
ואיזה אושר - לעצום עיניים, 
לחבק אותך ולחלום.\ עוזי חיטמן ז"ל 

מילות השיר המדהימות של עוזי חיטמן משקפות היטב את התחושה לילד המתוק והקטן שלנו בן הזקונים מלאכי.(כמובן שאפשר יותר תמיד)
להתעורר לחיוך המקסים של הקטן המתוק הזה ולהתרגש כל פעם מחיוך שלו, מלאכי בן 10 חד' בפ"י ואתמול החל לזחול על ארבע 
ההתפתחות הקסומה הזו של התינוק המדהים מפתיעה אותי כל פעם מחדש לפני שבוע החל לטפס במעלה המדרגות (איזה פחד)
וכל יום הוא מפתיע בחייו של תינוק המגלה לראשונה את העולם - והתגובות שלו לגילוי , הבעות הפנים והחיוכים המקסימים 
שממיסים כל רואה.
פשוט אושר ובטוחני שכולם שותפים לאושר הזה כל אחד עם משוש חייו שלו, ואצל אלה שבושש לבוא כולי תפילה לבורא שיזכה את כולן 
בפרי בטן בריא ושלם במהרה אמן!
וקצת תמונות של הכוכב הקטן-
כמה ניסיתי לתפוס תמונה של הרגליים הקטנות והמתוקות הללו








רק נולדתי


בן 9.5 אוכל עגבניה לבד בפעם הראשונה
מאחלת לכולנו שבוע טוב מבורך ופורה....XOXO

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה