יום ראשון, 15 במאי 2011

יום העצמאות

אני חייבת לציין שהשנה הרגשתי את יום העצמאות עמוק בליבי והתרגשתי מאוד לקראתו , אני מאמינה
שהמעבר אל השומרון וקריאת ספרים בנוגע להקמת המדינה עשו את שלהם יחד עם הגיל הבגרות ההורות
כולם יחד הביאו אותי למקום בעצמי וחידוד התובנה כמה חשוב לגור בארץ ישראל השלמה , רציתי לספר
שמחלון חדר השינה שלי אני צופה על כל שפלת החוף ובימים שהראות טובה אנחנו רואים את הים!!!
סתם קוריוז על מנת לחדד את חשיבות המגורים במקום הזה, כמו כן תוכלו לראות בדפים מימין " לי זה חשוב"
מצורפת שם מפה הממחישה את האסטרטגיה ואת החובה בנוכחות יהודית כאן.
ולסיכום היה חג עצמאות שמח ב"ה , היו כאן הרבה חברים מכל הסוגים  , נראה לי שהם קצת נבהלו בתחילה
מהרבגוניות ( לא כולם הכירו אחד את השני) יצא שכל זוג חברים הביא איתו גם זוג הורים והחגיגה היתה כפולה
ומכופלת או שעליי לומר משולשת?! היה מקסים ותודה לכל חבירנו היקרים שהגיעו!
בערב יום העצמאות השבט של בתי השתתף בדגלנות , המצלמה שלי החלה למרוד אז יש רק 2 תמונות.

וביום שישי האחרון התקיים מרוץ טלמונים לזכרו של רועי ארבל הי"ד אשר נרצח על ידי בני בליעל ,
בדרכו אל ביתו לפני שבע שנים.
וזאת כאשר חודשים מס' קודם נולדה לו שלישיה מתוקה .
ילדתי ה' ישמרה , השתתפה במרוץ כאשר היה מקצה מיוחד לבנות שאורכו כ- 2 ק"מ , אני אששוויץ ואומר
שהיא הגיע ה ראשונה ושני הק"מ התבצעו תוך 9:17 דק' אלופה שלנו , לילה קודם התיישבתי להכין חולצות
לכל המשפחה כאשר בכיתובן בשבילנו את תמיד מס' 1 וציור של גביע (ברגע שהתמונות יגיעו אל המחשב הן תפורסמנה) כמובן עשיתי זאת ע"י freezer paper הגאוני!!!
והנה תמונה מתחילת המרוץ מעט לאחר ההזנקה:

המס' שמופיע על חולצתה - מכיל שבב המודד את הזמן, בפתיחת המרוץ במעבר הוא מופעל אוטומטית ובקו הסיום ישנה 
מערכת המכבה אותו , המס' תואם את שם הרץ ו..וואלה....הייתה חויה מאלפת עמית אפילו מחה דמעה!

 וזוהי התמונה בעת הענקת הגביע לזכייה במקום הראשון !!!!

שיהיה לנו שבוע טוב פורה ומבורך.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה