יום שלישי, 10 במאי 2011

חג עצמאות שמח

לא יכולתי לדלג על פרסום בערב יום העצמאות - רציתי מאוד לומר עצמאות שמח לכל קוראי
הבלוג שלי, אז שיהיה לנו יום עצמאות שמח , מי ייתן ויהיה שלום אמיתי בתוך עם ישראל ובטוחני
ששלום עולמי יתקיים מתוך זה.
משרד ההסברה יצא ברעיון לשיר התקווה שמופץ ביוטיוב וברצונם לגרום לכך שהשיר יקבל את מירב
הצפיות ביום העצמאות .(נחמד) אז הנה הקישור ואתם מוזמנים להעבירו הלאה.


שמתי לב שיש לי צורך דחוף לכתוב את אשר עליי לעשות בכל יום - מסתבר שמידי פעם הכל מתערבל
לי במוח את רוב הדברים אני שוכחת וחוזר חלילה מידי יום , הייתי זקוקה ליומן או מחברת  לא נעים
לומר אבל ממש התקמצנתי לקנות יומן - לא יודעת היה נראה לי שזה יקר מידי, מפה לשם הימים
דוחקים והשנה כמעט נגמרת לכן....החלטתי ליצור לעצמי פנקסון חביב שיהיה לי נעים לכתוב בו
וזוהי התוצאה שאהובה עליי מאוד - הפנקסון אפילו מתובל במעט הגיגי חוכמה...לא מושלם אבל
מושלם בשבילי....
תהליך היצירה שלו היה מאוד פשוט אולם גוזל לא מעט זמן וכן ...כדאי להגיע עם איזשהוא קונספט לפני
שמתחילים וזאת על מנת לקצר תהליכים.
מה שנדרש הוא מחשב מדפסת דפים וPOWERPOINT(תוכנה) וסכין (אפשר גם יפני) סרט כתום מנוקד ודבק.
 לא מסובך כמעט לכולנו יש את מה שצריך..
חג עצמאות שמח!!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה