יום חמישי, 28 באוקטובר 2010

בני עשרה אי אפשר איתם ואי אפשר לחנוק אותם

טוב ,הבנו אנחנו הורים לבת עשרה, שהיום קפצה מהחלון החוצה אל החופש המיוחל,
אני מעולם לא חשבתי לעשות זאת (גרנו בקומה שלישית).
 כידוע החודש הוא "חודש אירגון" - בחודש זה הילדים מבלים בסניף יותר מאשר בבית ,
 צובעים,משפצים , מתגבשים עושים מלחמות צבע....בקיצור אווירה של כיף,
 להיות צעיר ומשוחרר מדאגות  ואחריות.
אממה... להורים שלה קצת קשה להבין את זה שהיא משולחת כל רסן (בלי לדבר סרה בהוריה
שהיו היפים , נזרקו בכל הפסטיבלים ועוד כהנה וכהנה שלא כאן המקום לפרט - עיניים לילדים
והם גם מן הקוראים).
 אז בתנו הענוגה מעדיפה לשחק כדורגל כדורסל U NAME IT, רוכבת על סוסים (לשעבר),
 שחיינית מצטיינת , לא נעדרת מבית הספר (רק מהשיעורים) כי תענוג לפגוש את כל החבר"ה .
 אז איך אפשר להאשים אותה על קפיצתה אל החופש ...???

ואל דאגה לגבי גובה החלון - מטר מהאדמה וגם החדר היחיד ללא סורגים ....
אך...קשה קשה.....
תודה לאל שזה עובר מתישהו - למרות שמקורות יודעי דבר אמרו כי גיל העשרה הוארך...
תיקון מיום שישי- היא יצאה מהדלת האחורית(טעות שלי).
ובנימה אופטימית זו סיכה נוספת וחביבה שבתחילה יועדה להיות חלק ממובייל .


גיליתי כל מיני פונקציות במצלמה אז התלהבתי.


 ותמונה של הכוכב שלנו - שנמצא בפעילות מתמדת כרגע מנסה לשבת על הכתפיים שלי ?!
וזה הדבר המדהים שהתינוק \פעוט בן שנתיים יצר  בעצמו לבד , אחר כך הוא קרא לי שאבוא
לראות והייתי מוקסמת ומופתעת אני לא יודעת מה יותר.



ראיתם פעם כזה דבר מדהים , אין דברים כאלה פשוט , חצי עיגול מושלם....
תמונה שלמלאכי היקר הפשוש הקטן והמתוק שלנו - תכף 3 חד'...מתנה משמיים.


וזהו לעת עתה ....שתהיה לנו שבת שלום ומבורך....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה