יום רביעי, 27 באוקטובר 2010

האמת שאין לי כותרת...או ... freezer paper

אוקיי אני מודה קשה לי למצוא כותרות לפוסטים, אם נחשוב על זה רגע זה די מאתגר
לא כמו שהיה בתיכון - נראה לי ששם הכל זרם בחופשיות לא היו כל העכבות האלה
שנתפסות בנו  וממסמרות אותנו לרצפה ...(אמא'לה איזה תיאור קיצוני )
אבל מבהיר את העניין ....מתחיל להיות עמוק  אז אני אעצור כאן ..
(אני מאמינה שעוד יגיעו רגעי השתפכות אחרים ).

באיזור התעשיה שילת - מודיעין פתחו חנות עודפים ושם קניתי את החולצה הזו שעלתה 5-6 ש"ח
משו כזה , והחלטתי לשדרג אותה כמובן כל זאת סביב חלומי הרטוב על freezer paper שמשום מה
נשאר פנטזיה . חברתי היקרה חפשה לי ולא מצאה וכשחזרה מן הניכר נוסף שביב מידע כי את הניירות הללו ניתן למצוא במרכולים - ואז חמי היקר חיפש וחזר עם נייר שעווה ?!@...



בסופו של דבר מה שעשיתי היה להשתמש בשבלונה של אותיות חביב אבל לא מאה אחוז את תוספת סביב
האותיות צבעתי על ידי סיכה על מנת שהקו יהיה אחיד ולא ימרח. אני עדיין מנסה להטיס לכאן את ניירות הפריזר
מקווה שיקרה בקרוב מאוד - זה מאפשר שדרוג של מגוון רחב של תיקים חולצות מכנסיים וכו'

מזה freezer paper? זה בעצם נייר שיוצרים ממנו שבלונה לאחר מכן מגהצים אותו אל הבד ואז צובעים
מה שקורה בעצם הוא שאין תזוזה והמראה כמעט מושלם!! נראה כאילו הודפס במכונה.

היום בתי וחברתה היקרה ישבו ללמוד למבחן באנגלית - הן בכיתה ז' והחברה המתוקה שאלה אם
אוכל להכין לה סיכה ...בשמחה .
וזוהי הסיכה - כאשר במרכזה עטפתי כפתור - לקחתי כפתור פשוט , חתיכת לבד לבן בגודל הכפתור
ואותם כרכתי בבד והנה התוצאה:





התמונות לא יצאו משו - היה קשה לצלם בלילה ובכל זאת הקונספט הכללי ברור....
 לילה טוב ....


אז ככה מעט השתנה - קודם כל יש לי פריזר פייפרס והרבה - הגיע משלוח (עם אורחים) מאמריקה ואיתם
שלושה גלילים של 75 מ' כל אחד וו הו...איזה עונג וזה מה שעשיתי ( מעט מאוד...אבל יש לי עוד הרבה בקנה ).
וככה זה נראה לאחר חיתוך וגיהוץ על החולצה.





ככה זה נראה בסופו של דבר חוץ מהפאדיחה הקטנה שיש לי בקצה (התקמצנתי על הדף ...ח..ח..- הבדיחה על חשבוני)
יצא מושלם את הצבעים ניתן להשיג בארץ מצאתי אותם ב- כפר השעשועים (בראש העין) .
 אני מקווה שיהיה לי זמן לעשות עוד בקרוב.

2 תגובות: