יום רביעי, 3 בנובמבר 2010

טביעות ידיים - רגליים ומה שבניהם

איזה מתוקות הידיים הקטנות שנוגעות בכל מקום ומשאירות סימנים וטביעות קטנטנות
כמה נעים לאחוז באותן הידיים ולהתבונן בתנועות שהקטנים שלנו עושים איתם,
כל פעם שאני יושבת איתם אני מנסה לחרוט בזכרוני את המראה את התחושה
לא יכולה להסביר איזו התרגשות אוחזת בי כל פעם מחדש .
כאמור יש לנו שישה ילדים ב"ה בגילאים שונים כשהתינוק שלנו בן 3 חודשים,
בעלי ואני הגענו להסכמה שאנו רוצים לגדל את השישה שלנו (שיהיו בריאים ושלמים)
ולא להמשיך בהרחבת המשפחה מכיוון זה ולכן חשוב לי כל כך לזכור את כל הרגעים
הקטנים הללו - היפים והמרגשים שלחזור אליהם יהיה כסבתא של נכדיי בעז"ה - אבל עוד חזון למועד
והעניין הוא ניסיון השימור אז לקחנו חול גבס ומים ויצרנו פסל של יד ורגל וזהו רק ניסיון ראשון
ניסינו ליצור תבליט בגבס ולא יצא משו אז לקחנו קופסת פלסטיק שפכנו לתוכה חול (ים) לח
יצרנו משקע של כף היד ולאחר מכן שפכנו פנימה גבס נוזלי (אבקה+ מים) רמת הנוזליות כמו בלילה
עד שהמשקע מתמלא מחכים בערך שעה עד שהכל מתייבש מוציאים מברישים מן החול
ו...וואלה יש לנו פסל תזכורת מתוק .

תראו כמה מתוקות היד והרגל הזו אי אפשר שלא להתרגש מזה .


כף הרגל בתקריב- איזה בוהן (איך אומרים ברבים בוהנים\בוהנות??) מתוקה


בתמונה הזו רואים איך כף היד נשברה לי  גם האצבע , וזה בגלל שאני מאוד סבלנית ויודעת לדחות סיפוקים
(פככ...ממש) לא חיכיתי עד להתייבשות מלאה ולכן ..נדפקתי .

ממש מקסים ופשוט כמובן שיש צורך לשכלל את זה ולא ממש קל לעבוד עם ילד בן שנתיים שמתגלה
כאסטניסט קטן שנגעל מבוץ (פרדוקסלי ביותר למשפחתנו) .
זה נראה קצת כמו מאובן כי זה לא ממש מדויק.
אפשר להציב את זה בתוך מסגרת תלת מימד ולתלות על הקיר (יש באיקאה)
לילה טוב....


3 תגובות:

  1. בס"ד

    יסמין!!! אומרים בהונות !!!!!!!!!!!
    אחותך

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אפילו לא זוכרת שכתבתי את זה - אבל בהתחשב באירוע המוחי שעברתי זה ממש מסביר לי איך כתבתי כזה דבר - ברוררר בהונות

      מחק
  2. בס"ד

    איפור מהמם
    ילדים מקסימים
    אוהבתותכם.

    השבמחק