יום רביעי, 30 במרץ 2011

סיכות מעוצבות

האמת שאין לי ממש זמן לשבת מול האינטרנט ולפרסם את הפוסט הזה ,
ובכל זאת ברגע קצר (שגנבתי) על מנת לשתות כוס קפה לפני שאני חוזרת בספרינט
לתפור....
רציתי לספר שאני מתחילה לשווק את היצירות שלי .
בשלב הראשון סיכות ומטפחות עבודת יד , בשלב הבא בעזרת ה' אני מקווה שיתווספו
יצירות נוספות.
מחיר הסיכות נע בין 15 - 25 ש"ח ,  מצורפות תמונות על מנת לתת איזשהוא מושג
לגבי העשייה שלי .
כך נראה הלוגו שלי אם תתקלו בו תדעו במי מדובר ניתן לבצע הזמנות במייל :



 aשּׂמﬦb
                     madebyleshems@gmail.com

נמכר



                     

        












נמכר


















מקווה שנהנתן המחירים שווים לכל נפש כמו שאמרתי ישנם דגמים נוספים שיעלו בקרוב וגם מטפחות,
כל סיכה הינה יחודית ומקורית - פרי עיצובי האישי, גימורים יפים ואיכותיים .
 ניתן להזמין סיכה לכובע במקום סיכה לשיער(ההבדל בסיכה מאחור).
                                                                                         להת'







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה