יום שישי, 15 באפריל 2011

פסח בא...

אך...ניקיונות לפסח , נראה לי שהשנה הייתה הקשה ביותר מהבחינה הזו , לא בא לי בכללל
אבל - מי שואל אותי , אז באמת החבורה העליזה - סליחה בוא נדייק הנרגנת שלי והמתלוננת 
וכו ' נעצור את זה פה שלא יהיה מביש.
עזרה לי בהחלט או עזרנו כולנו לעצמנו ותודה לאל סיימנו אתמול את ניקיון פסח וכך נותרו לנו 
יומיים או שלושה להסתובב לנו - ולעשות קניות כמובן , של בגדים ונעליים ( בכל זאת 4 בנות),
אז יצאנו היום לקנות שמלות כל אחת וטעמה היא חלקן בזארה , סולוג , ובתי המתבגרת והיקרה
מצאה רק חצאית במנגו ....(אני רק מקווה שלסדר היא תגיע ללא נעלי הספורט - המרופטות יש לומר).
בין לבין הייתי בשני ירידים ומכרתי מטפחות וסיכות יפהפיות , אין לי הרבה תמונות כי היה גשום ולא הספקתי 
לצלם את המטפחות באור מתאים, החלטתי להעלות מספר המלצות לרעיונות שמצאו חן בעיני לקראת 
החג - בנושא ילדים כמובן ואיזה מתכון חביב של אוכל .


כמה יפה הפריחה בתקופה הזו , איזו התחדשות מדהימה יש בטבע באזורנו יש כל כך הרבה פרחים 
בכל פינה , ריחות ההדרים המשכרים באיזור המרכז כשנוסעים לאורך השדות - אני חושבת שזה נותן 
תקווה לכולנו , המחזוריות הזו של החיים שנמשכים ושיהיה טוב.
לא בטוחה שאספיק לכתוב במהלך חופשת החג מכיוון שזהו זמן משפחתי נטו - בעלי אינו עובד בחולו של 
המועד וזה הזמן לטייל ולראות את ארצנו היפה .


_MG_4293_5118
אמצעי מצויין לסדר - ניתן לעשות זאת עם ציפית (מקור)



מקור

מקור - אני ממש אוהבת את הבתים האלה
אני חושבת שהשמלה הזו פשוט יפהפיה - הדרכה כאן

מכאן אפשר רק להתפתח ולהיות יצירתיים - מקור

וזה נראה ממש מעניין - כאן

ולסיום איזה משו לאכול ....... קינוח של ניקי
ניקי - אני בטוחה שתמצאו עוד מתכונים מעניינים באתר שלה

שיהיה פסח שמח ומלא תקווה לכל עם ישראל .....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה