יום רביעי, 27 באפריל 2011

השלמות

 אחד החגים האהובים עבר עלינו , ברוך ה' היה זמן למשפחה , זמן לטייל , זמן למנוחה הכל התנהל
באיזי על מי מנוחות (הילדים התעוררו בסביבות 10:00) , היינו בפארק קנדה הגענו כשכולם היו בסימן
קיפול העסק ונסיעה הביתה (אמרתי באיזי לא?!) הכנו ארוחת ערב ליונת הקטנה בחשה באש (עוד פירומנית למשפחה)
יואב לא התרגש מהחושך בכלל והסיע את מכוניתו הקטנה על הסלעים ללא פחד (ב"ה) לאחר שסעדנו יצאנו לטיול
לאור ירח , ראינו גחלילית עפה לאיטה . היה פשוט מקסים ורגוע בדיוק מה שהיינו צריכים . (ובטח לא רק אנחנו!).

אז למה השלמות???
אני משתדלת לצלם את מה שאני עושה בחצי מהפעמים אני גם מעלה זאת בחצי השני אני שוכחת במרוצת החיים וקוצר הזמן,
בחלק הנוסף (מי אמר שמת' זה הצד החזק שלי) אני מצלמת בטלפון בשיא ההתלהבות אבל לא מצליחה להעביר רשמים אל המחשב (בעסה).
זהו תיק שתפרתי לחברה יקרה ואהובה אשר בביתה התארחנו בליל הסדר (הם נסעו ) , לא הספקתי לעטוף את התיק
כמתנה וגם לא לכתוב ברכה ...אבל אני מקווה שהתיק משמח והמסר הועבר ודאי.

הדמות הזאת ואני שאפנו להפוך אותה לבובה - על מנת לתת אותה לילדה מתוקה מתוקה בשם תאיר שהפכה לאחרונה
לאחות גדולה ...אבל הגפיים יצאו רזות וקטנות ומשום מה הצלחתי לחזור אל אותה הטעות פעמיים (גאון!@#)
ואת תמונת הפנים הטלפון שלי ממאן לשלוח למייל וכבל ה- USB ניתק מגע ועזב את אזורנו (לא ידוע היכן הוא)
אז הצצה לתחילה של בובה...


ולסיום (ולא בגלל שרציתי לסייים...התמונות האחרות יצאו ממש מעפנות ולכן...)
בסיום מותיר רושם ....ארצנו היפהפיה איזור נחל שילה תראו את הצוקים המדהימים האלו , צילום 
בנסיעה בדרכנו אל אחותי היקרה הגרה ביקיר הדרך מביתי אל ביתה היא דרך יפהפיה ובראשיתית!
וכמובן הכוכב שלנו ....יואבי.

להת...........

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה