יום שישי, 29 באפריל 2011

התמונות אותרו

ראיתם את מופע הברקים המדהים והקסום שהיה אתמול??? בחזרתנו אתמול הביתה מאזור המרכז
בנסיעה לכיוון דרום כל חצי דקה לערך הופיע ברק קסום אחד יותר ממשנהו לא הפסקנו להתפעל
במהלך הנסיעה שוחחתי בטלפון כאשר בת שיחי מידי פעם (כל חצי דקה /אולי פחות) שומעת
את כל המשפחה בצווחות ווואווו (כן גם אני) עד כדי כך שהיא הוכרחה לצאת מביתה על מנת להביט,
מי שהיה בדרכים באותה השעה ולא באיזור מגורים ודאי ראה זאת , אין לי מושג איך זה נראה בתוך
שכונות המגורים אולי הבניינים הפריעו ?! והנה תמונה שצילם מישו מנתניה.
אני בטוחה שזה מסביר את רמת ההתלהבות - מה רבו מעשיך ה'!!




לאחר שליחת התמונות מהסלולרי התברר כי לוקח להם יום יומיים לאתר את המסלול אל המייל שלי
(הן נשלחות מן המייל בסלולרי - אותו המייל) משו מוזר ומתמיה לחלוטין.
מטפחת נוספת בעיצובי - לדעתי מגיע לה פוסט פרטי אבל מקוצר הזמן...
צבעי התכלת היפהפיים עם מגוון הבדים ששולבו יחדיו כאשר מקדימה קיים פס תחרה ולאחר
הליפוף על העורף נקשרת המטפחת עם סרטי הסאטן בגוון בננה.


ובכל זאת פרצופה של הבובה הגיע - זה לא ממש מוכן אלה הם ניסיונות על מנת למצוא את הפרצוף
המתאים לה וזהו אחד מן הניסיונות.

ילדתי היקרה - הינה ספורטאית מן המעלה הראשונה שלא לדבר על אוהבת חיות בטירוף(אין דברים כאלה)
ומקרה שקרה - הבוקר טרי טרי בדרכה אל בית הספר פגשה בשני כלבלבים והחליטה לוותר על יום לימודים
ולחזור עם הגורים הבייתה . בינתיים יש לנו זוג כלבים נוסף למשפחה .
זה לא שאני מתנגדת לחיות או משו כזה פשוט במהלך כל השנים גידלתי כל כך הרבה בעלי חיים ממיני עופות
שונים , כלבים בכל הגדלים והסוגים , מכרסים מסוגים שונים חתולים עזובים גוזלים כמעט ללא רוח חיים עכברונים
שרק נולדו היינו sos לחיות שילדתי היקרה מצאה והביאה הביתה על מנת לעזור לחיות .
מאז שנולד יואבי החלטתי שדי לי ועכשו יש לי גורים קטנים משלי ואין לי זמן מיותר ואת שני הכלבים שהיו לנו
לאקי ופונצ'ו העברנו לבתים חמים - לאקי נמצאת אצל סבא (קרוב).
במקור רציתי לדבר על הקרעים בטייץ' אלה שנוצרים במכנסיה לאחר משחקי הכדורגל או הריצה או ....
אז מצאתי פיתרון עם מקשיח דו צדדי - כלומר דביק דו צדדי יצרתי טלאים בצורה של פרחים וגיהצתי
על הטייץ'  ולראיה:
אפילו הצלחתי להכניס קצת ורוד למכנסיה של ביתי אשר ממאנת באופן נחרץ ללבוש או להתקרב לורוד
כן זה כולל חפצים בצבע ורוד.

שתהיה שבת שלום שמחה ומבורכת......

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה