יום שישי, 17 ביוני 2011

עוד 24

לו היו מוסיפים לי עוד 24 שעות ליממה - בטח גם אז הייתי מתחננת לעוד כמה שעות כי לא מספיק
בקיצור לא ממש יוצא לי לשבת ולפרסם רשומות מכיוון שאני תופרת במרץ ומתכוננת למכירות המתרגשות
לבוא אליי -  כל יום כל היום וכן גם בלילה עד השעות הקטנות .
ובל נשכח את ששת ילדיי האהובים והמתוקים (בפ"י) .
אני תוהה אם זה היה חכם כל הרעיון הזה של מימוש עצמי ויצירה שהחלטתי להגשים.
כן - יש סיפוק לחלוטין והיצירה גורמת לתענוג מה יש לומר, אני חושבת שכל אישה ובת (לא יודעת מה לגבי גברים)
צריכה שתהיה לה את הפינה הפרטית שלה שבה היא יוצרת בכל צורה שמתאימה לה או אהובה עליה וזה באמת לא משנה
מה נעשה העיקר המקום הזה האישי שנובע עמוק מבפנים .
כבר פגשתי מס' נשים שאמרו לי - לי יש ידיים שמאליות אבל שרות נפלא ואוהבות לשיר.
בנות קחו את עצמכם בידיים (כן גם אני) ופנו מקום לעצמכן על מנת שתוכלו להמשיך לתת ל אחרים .
זה  היה המסר לאומה ...

ועכשו ליומיום....
כבר זמן מה שלא יצרתי משו שהוא מחוץ לתחום העסק המתפתח שלי למעשה היצירה שלי מתבססת על מטפחות סיכות ותיקים
וברוך ה' אני מאוד מרוצה מהתוצאה ומהמקוריות שנובעת.
על מנת לפרסם את עבודותי עליי לצלם את המטפחות ואני מגלה קושי רב מכיווןשיש צורך בדוגמנית ובזמן צילום - נראה לי שזמן צילום הכי פחות מצוי - ז מ ן... כאילו אין לי כזה ....
ומה שקורה אני די תוקעת טריז בגלגלי ......הצעות יתקבלו בשמחה
במקום לבשל היום - עבדתי ובסוף עשינו כמה תמונות הבנות ואני בניסיון לתת איזשהוא רושם לגבי מה שאנחנו יוצרות...
כן כן - לעיתים הן שותפות ביצירה ומביעות דעתן שנלקחת לחלוטין בחשבון.
יואבי המתוק חולה - כמה  ימים כבר עם חום גבוה והפרשות בעיניים - אנחנו כבר במס' 2 מלאכי עבר זאת כמה ימים לפניו
ומסתבר שנדבק כמה כואב לראות אותם חולים  - שהקב"ה ישמור על כל ילדינו.
ותמונות כמובן...

כמה יפות הבנות שלי....בפ"י
שבת שלום ומבורכת לכל עם ישראל....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה