יום שלישי, 31 במאי 2011

כוחות ההצלה


הרבה זמן לא כתבתי אני עובדת כמו מטורפת על מנת לקדם את העסק ולהביא  אותו למצב של מכירה,
באמת לא פשוט כל הסיפור ויש הרבה נפילות - אישיות בדרך אבל מתרוממים וממשיכים.


מה שבאמת רציתי לספר עליו זה כוחות ההצלה דהיינו השוטרים - מקרה שהיה כך    היה
חזרתי מתל אביב מרוצה ומאושרת על כך שהכל תיקתק במהירות  ובזריזות גם ביליתי עם בעלי 
גם הייתה לי עזרה עם הבנים וגם אני מגיעה לפני ליונת הביתה בקיצור הכל מצוציין אממה???
פנצ'ר , עוברת את המחסום בשני ק"מ בערך ו...אופס כמובן שאיתי ברכב יש גם טרמפיסט נער צעיר ,
והתינוק שלי צריך להתעורר לאכול ולא אין לי מים חמים ומלאכיקי אוכל רק אוכל חם ואם לא ...
אז זה אומר צרחות היסטריות ( הוא הרי בן יחיד כמובן- שישי).
התקשרתי לעמית : מה לעשות??? פנצ'רים לא אמורים לקרוא לי אלא לו!!!
בקיצור תיקוני דרכים אמרו שתוך 3 שעות הם מגיעים ?!#@
ואני תקועה באוטו עד שהם יגיעו כי אם אנטוש את המוצב אז תושבי הכפרים יפרקו לי אותו בתוך 5 - 10 דק'
ואלה נתונים שקיבלתי מהשוטרים - אני בכלל טיפוס אופטימי של "לי זה לא יקרה" ( חחח)
בקיצוצ... בזמן שאני מחליפה טיטול למלאכי מזוית העין אני רואה רכב לבן שהחנה מול רכבי ונגד כיוון התנועה 
(כמובן שננעלתי ברכב כבר קודם) ושלושה פרשים הגיעו להציל אותי ממשבר -כמובן שהחלפנו בדיחות (האלד על חשבון האחר ) והיה צריך לכתוב על זה מערכון זה היה כל כך הזוי כל הסיפור , דבר ראשון שלושה גברים מחליפים גלגל 
ושלושה כאלה עם ויטמין של גבר גבר (מכירים??) בקיצור היה משעשע , הסתבר שהגלגל הרזרבי לא משו וחסר אוויר והרכב שלי כבד מידי וגרם לחשש שיקרע לי עוד צמיג - כן שכחתי לומר שהצמיג התפוצץ וברוך ה' לא קרהכלום.
לכן הוחלט שאי אפשר לנסוע וחייבים לעצור משאית שיש לה לחץ אוויר - קומפרסור (מסתבר) אז הם עצרו משאית ואז הם עצרו את התנועה כדי שאני אסתובב אל המשאית ..וכו' וכו' וכו' לא אמשיך להלאות אתכם היה סיפור מההפטרה כמו שאבי היקר אומר ואני הייתי מאוד משועשעת ....בסיומו של עניין מלאכי החל לצרוח 
(ובצדק) אז עצרנו אצל חברה על מנת שיאכל ואני מצרפת תמונות מהאירוע ...




וזה מה שהבנים עשו בזמן האירוע....

                               


שיהיה המשך שבוע נפלא - וברוך ה' שעשה  לנו נס בתאריך הזה הערב יום ירושליים....עיר שחוברה לה יחידו..
XOXO
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה