יום חמישי, 10 במרץ 2011

שעת יצירה עם הילדים

כידוע אני אם שנשארת בבית עם ילדיה - השנה יואבי בן השנתיים וחצי ומלאכי המתוק בן 7 חודשים,
זהו אחד העניינים החשובים ביותר לעמית ולי - שנינו רואים חשיבות עליונה בכך שילדינו יבלו לפחות את
השנתיים הראשונות בבית ובנוסף חשוב לנו שילדינו יגיעו הביתה ויפגשו את אמא (לא נהיה קטנוניים אפשר גם אבא).
השנה זכיתי וקיבלתי שניים - האמת שלא פשוט להיות עם שני קטנים בבית בנוסף לשאר המטלות האינסופיות כמו
כביסה וכלים, בכל מקרה אני סוטה מהנושא המרכזי - אז מה בעצם אני עושה עם יואבי בבית ואיך אנחנו מבלים את
היום, למזלי אני עדיין חשה שיש ביכולתי להעניק לו תובנות חדשות מה גם שיואבי הוא ילד עם הרבה סבלנות ואינטלגנציה
גבוהה מאוד כך שקל לי לעבוד איתו וכולי הנאה כמו גם למידה .
היום יואבי צייר עיגולים בדבק ולאחר מכן עם כפית פיזר נצנצים על הדף ושאב הנאה מרובה מהעשייה לאחר מכן
יצרנו יחד שני שרביטים ויואבי נתן להם שמות האחד פינוקי והאחר פינוקה בנוסף המשכנו בנושא המעגלי ומסביב
לשיפוד ליפפנו מנקי מקטרות תוך קריאה של יואבי לסובב ולגלגל - שעה וחצי של פעילות מעשירה לשנינו.
 ולהלן התוצרים:

פינוקי ופינוקה 
הדבר החדש והמקסים שמצאתי - חלקי גוף למינהם בצבעים נעימים בסגנון ראש תפו"א (6.9 ש"ח)

ועוד קצת תמונות מהווי חודש אדר אצלנו  -  מסיכות ...



אני לא יודעת למה איכות התמונה גרועה כל כך אבל זה מה יש.....
שבת בפתח - שבת שלום ובשורות טובות לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה